Ai abonament la DIGI? Anunț de maximă imporanță pentru toți clienții care plătesc servicii de internet către companie

de:
05 aug. 2022
Ai abonament la DIGI? Anunț de maximă imporanță pentru toți clienții care plătesc servicii de internet către companie

Numărul celor care au optat pentru serviciile oferite de DIGI a tot crescut în ultimele luni de zile, iar asta o confirmă chiar și cifrele. Mai mult de atât, gigantul din telecomunicații a decis să facă și schimbări majore pentru a-și proteja abonații.

Dacă până acum, cei de la DIGI se confruntau cu nenumărate reclamații din partea clienților, iată că lucrurile s-au schimbat, cel mai probabil odată cu creșterea numărului acestora.

ANCOM anunță că în 2021, numărul reclamațiilor privind serviciile oferite de cei de la DIGI a scăzut semnificativ, semn că operatorul face eforturi majore pentru a-și ține abonații aproape.

”RCS & RDS inregistreaza scaderi procentuale de sub 10% a numarului de reclamatii per 1000 de conexiuni”, se arată în datele publicate de ANCOM.

Cifrele sunt destul de mari dacă stăm să ne uităm la reclamațiile din trecut. De asemenea, dacă stăm să facem o comparație și cu alți mari operatori din România și acolo numărul plângerilor a tot scăzut, semn că se fac eforturi pentru ca abonații să fie din ce în ce mai mulțumiți și să nu se gândească să schimbe operatorul.

DIGI vrea să ofere clienților săi o experiență unică

Să nu uităm nici de investițiile pe care cei de la DIGI le fac. Doar în prima parte a anului au fost anunțate lucrări majore în infrastructură, astfel încât clienții să se poată bucura de un internet de mare viteză, dar și de o calitate premium.

Și cel mai probabil lucrurile nu se vor opri aici. Dacă stăm să ne uităm la portofoliul generos al celor de la DIGI, operatorul va încerca în continuare să le ofere clienților o experiență cât se poate de plăcută în materie de internet fix, dar și telefonie.

Cea mai mare concurență acum pentru grupul RCS-RDS este Orange, drept urmare provocările sunt destul de mari pe această piață.