Dacă ești client la Banca Transilvania, ar fi bine să știi că o tentativă de fraudă are loc chiar în aceste momente. Unii clienți au rămas deja fără sume importante de bani din conturi și ar fi păcat să ajungi în aceeași situație.
Tocmai din acest motiv, cei de la Banca Transilvania au emis un avertisment direct către clienții săi. Sursa citată precizează că se află în desfășurare o tentativă de fraudă la nivel național.
Unele persoane le cer clienților de la Banca Transilvania să dea click pe un anumit link, iar mai apoi să ofere fie date personale, fie datele de pe cardul bancar.
Acest lucru poate duce la pierderea unor sume importante de bani de pe carduri, fie parțial, fie în totalitate, avertizează reprezentanții băncii.
Banca Transilvania menționează că astfel de mesaje sunt unele false, iar banca nu va acționa niciodată în acest mod atunci când vine vorba de o informare transmisă clienților.
Sursa citată subliniază și faptul că online banking-ul are beneficii pe măsură, însă vine și cu anumite riscuri de care toți clienții trebuie să fie conștienți.
”Acest anunț este o tentativă de fraudă. Te rugăm să nu dai click pe link și să nu oferi nimănui datele tale sau ale cardului. Stay safe! Protejarea banilor clienților și confidențialitatea datelor sunt baza fiecărui produs sau serviciu al băncii noastre.
Practic, îl gândim pe fiecare în parte cu atenție la detalii și cu empatie. Știm că banking-ul online înseamnă multe oportunități, dar și riscuri sau chiar pierderi pentru cine nu este cu ochii în patru”, se arată în avertismentul celor de la Banca Transilvania.
Și nu este prima oară când vedem o astfel de avertizare. Și cei de la CEC Bank au emis un anunț similar, dar și cei de la ING Bank, ori Banca Transilvania, având în vedere intensificarea atacurilor de acest timp din ultima vreme.