Apel către românii care au card la bancă! Toți posesorii unui card bancar trebuie să știe aceste lucruri esențiale pentru a avita alte probleme.
Este vorba despre persoanele care au uitat codul PIN sau au introdus de trei ori codul greșit, iar cardul a fost blocat.
Toți trebuie să urmăm anumiți pași. Dacă ai tastat greșit o dată sau de două ori codul PIN, nu îl mai introduce și a treia oară. Scoate cardul din bancomat și introduce-l din nou. La atreia încercare greșită, cardul se va bloca în bancomat.
Acesta va fi reținut de banca respectivă. Ulterior, persoana în cauză trebuie să apeleze la bancă pentru a-i fi deblocat cardul.
Se pare că în cazul în care cardul a fost reţinut de bancomatul băncii care a emis cardul, acesta se poate recupera fără a mai fi necesară reemiterea acestuia.
Veți avea cardul în 7 zile lucratoare de la data când ați făcut sesizarea sau pe loc, dacă bancomatul se află într-o sucursală a băncii.
De asemenea, în cazul în care cardul este reţinut de bancomatul unei alte bănci, cardul va fi emis din nou.
În cazul în care o persoană își uite codul PIN, situația este aceeași. Persoana este nevoită să solicite băncii care a emis cardul un nou cod PIN.
Unele bănci îți dau opțiunea de a-ți reseta singur codul PIN.
”Safety first! Te incurajam sa folosesti propria ta combinatie de cifre pentru cardul tau. Uite ce ai de facut: in #neoapp, din meniul Produse/ Cardurile mele, alegi cardul, iar una dintre optiunile aflate in partea de jos a ecranului „Detalii „este „Resetez PINul cardului”.
Introdu numarul de telefon pe care vei primi codul de activare, si gata! Poti merge la ATM pentru a reseta codul PIN. In #neoweb poti reseta codul PIN din Produse/ Cardurile mele, alegand cardul si, din pagina de detalii a acestuia, apasand butonul „Optiuni”.
Selecteaza „Resetez PINul”, introdu numarul de telefon pe care vei primi codul de activare, apoi mergi la ATM linistit si reseteaza codul PIN. Si bucura-te de drumul pana acolo!”, transmite Banca Transilvania.