În timp ce în România este stare de urgenţă din cauza pandemiei coronavirus, milioane de români sunt în aşteptarea pensiilor şi ajutoarelor sociale aduse în cea mai mare parte de poştaşii de pe teritoriul României. Directorul Poștei Române, Horia Grigorescu, a venit cu o serie de reacţii cu privire la ce se va întâmpla în ceastă perioadă.
”Poștașii din această mare familie sunt, la fel ca mulți alți români bravi din domeniul medical sau al siguranței și ordinii publice, în prima linie. Sunt prezenți pe străzi în fiecare zi și se asigură că românii își primesc pensiile și toate celelalte prestații sociale. Știm că peste 5 milioane de beneficiari se bazează pe noi în fiecare lună să le aducem la ușă banii de care au atât de mare nevoie pentru a își duce viața în mod normal”, a explicat Horia Grigorescu, potrivit știripesurse.ro.
De asemenea, Poșta Română a mai anunțat o serie de măsuri luate pentru prevenirea răspândirii coronavirus în sediile sale. Se pare că timpul de așteptare la ghișeele poștale a fost redus.
”Am luat câteva măsuri și pentru scurtarea timpului de așteptare la ghișeele poștale. Astfel, recomandăm tuturor clienților accesarea serviciului online MyAWB, disponibil pe website-ul Poștei Române, care le va permite completarea rapidă a formularelor necesare, prin mijloace electronice (telefon, tabletă, laptop etc). În acest fel, se pot prezenta la ghișeele poștale cu formularele pre – completate anterior. Totodată, pentru a evita aglomerarea oficiilor poștale, în incinta acestora se permite accesul concomitent al unui număr limitat de persoane: în interiorul oficiilor nu se vor afla mai mult de două persoane la fiecare ghișeu funcțional, în timp ce restul clienților sunt rugați să aștepte în afara oficiului poștal. De asemenea, distanța dintre persoanele din oficiu trebuie să respecte limita de 2 metri.”, a mai spus directorul Poștei Române.