Candidatul USR la Alegerile Prezidențiale 2024, Elena Lasconi, a reacționat în cazul datelor făcute publice privind sumele cheltuite de partid din bani publici pentru panotajul electoral și consultanță. Lasconi spune că a avut pe masă șase oferte pentru consultanță
După ce am aflat milioanele date de PNL şi Nicolae Ciucă, pentru a-şi promova cartea invizibilă, a venit momentul să ne îndreptăm atenţia şi către sumele alocate din bani publici pentru panourile care au împânzit România cu Elena Lasconi, care ne zâmbeşte larg, având crucea mare la gât şi tricolorul la mână.
Snoop.ro a aflat date despre campania USR, cu diferenţa majoră că vorbim de un candidat asumat la prezidenţiale.
Comparativ, PNL a alocat 2 milioane de euro pentru panourile de promovare a cărții lui Nicolae Ciucă în intervalul mai – iulie, iar suma contractuală până în noiembrie este de 4 milioane de euro.
sursa spotmedia.ro