Dedeman este cel mai cunoscut magazin de bricolaj din România. Mulți oameni aleg să meargă aici pentru a cumpăra diferite obiecte pentru casă sau grădină.
Cu toate acestea, Dedeman nu este cel mai valoros brand din România. Brandul, deținut de frații Pavăl, ocupă locul al treilea în clasamentul general, realizat de firma de evaluare și strategie de brand, Brand Finance.
Pe primul loc, depășind Dedeman, se află eMAG, retailerul care are un proprietar sud-african. Acesta a devenit cel mai valoros brand românesc, depășind Dacia pentru prima dată.
Brandul eMAG, care este în creștere cu 29%, a depășit valoarea de 1 miliard de euro, reușind să depășescă și Dacia, care a scăzut cu 28%, ajungând la 815 milioane de euro.
Valoarea Dedeman a crescut cu 24%, arată clasamentul general al Brand Finance, ajungând până la 504 milioane de euro.
Imediat după compania deținută de frații Pavăl se află Altex, care a înregistrat o creștere de 31%, ajungând până la 123 milioane de euro.
Revenind la brandul deținut de frații Pavăl, acesta a reușit să crească în ciuca problemelor întâmpinate în perioada pandemiei de coronavirus. Acesta rămâne cel mai valoros brand deținut integral de acționari români, scrie ziaruldebacau.ro.