Reality show-ul matrimonial Mireasa a adus multe satisfacții celor de la Antena 1, după ce au preluat ideea acestui tip de emisiune de la Kanal D. Audiențele au fost foarte bune, astfel că s-a ajuns la cel de-al șapte-lea sezon, iar prezentatoare este Simona Gherghe, care s-a bucurat mult timp de o imagine foarte bună.
Acum au început să apară probleme mari și audiența deja a înregistrat o scădere dramatică. Producătorii emisiunii au intrat în conflict cu comunitatea Viperele Vesele, care a făcut publice informații foarte delicate. Mai exact, în show ar fi concurenți care au probleme de ordin moral și penal. Sunt acuzații legate de droguri, prostituție și proxenetism la activ, dar cei din echipa Mireasa au ales să ignore tot și să nu taxeze comportamentele de acest tip.
De precizat că în prezent, în România a început să fie tot mai pregnantă problema drogurilor în rândul tinerilor, iar postul Antena 1 s-a arătat solidar cu autoritățile care încearcă să stopeze acest dezastru. Totuși în emisiunea Mireasa, ei permit orice deviere, de dragul audienței probabil, însă pe termen lung postul va pierde credibilitate.
Viperele Vesele a demarat o campanie prin care-i invită pe membrii comunității, dar și pe alți telespectatori să schimbe canalul atunci când începe reality show-ul Mireasa sau să oprească televizoarele. Iar audiența a scăzut într-adevăr dramatic. Este pentru prima dată în istoria televiziunii, când se reușește din mediul online, doar printr-o campanie de pe un cont de Instagram, să se îngroape practic o emisiune.
Un semnal de alertă pentru toate posturile de televiziune, care nu iau în seamă publicul.
@viperele___vesele
Campania „Ora televizoarelor închise”, propusă pentru gala emisiunii Mireasă, din 31.03.2023, în intervalul orar 14.00-17.00, s-a bucurat de un real succes.
Telespectatorii emisiunii Mireasă au protestat, închizând televizorul sau schimbând canalul, spunând, astfel, stop abuzurilor producătorilor, stop discriminării comunității LGBT și comunității Viperele Vesele, un nu categoric proxenetismului, prostituției și consumului de droguri, susținând nu doar campania împotriva infracționalității, ci și, totodată, campania privind transparentizarea voturilor la această emisiune, fapt care s-areflectat în cifrele de audiență.
Dacă în gala din 24.03.2023 emisiunea înregistra 20.4 share, iată că ziua de vineri, 31.03.2023, ziua protestului telespectatorilor, gala emisiunii Mireasă nu a înregistrat decât un lamentabil 14.7 share.
Mulțumim tuturor celor care au sprijinit acest protest și vă propunem să prelungim durata acestuia, până când acești producători vor înțelege să asculte și vocea telespectatorilor, vor înțelege că promovarea infracționalității si discriminarea nu reprezintă calea spre succes.
Astfel, de luni pana vineri, între orele 14.00-17.00, protestăm, spunem NU emisiunii Mireasă, Antena 1, schimbând canalul sau închizând televizorul.
@viperele___vesele