IKEA este una dintre companiile demne de admirație din România. Afacerea are la bază proceduri ecologice, iar fiecare produs în parte achiziționat are povestea sa. De această dată însă, compania a făcut o greșeală imensă.
Deși compania nu s-a mai confruntat cu așa ceva până acum, după descoperirea făcută, toți clienții care au apucat să achiziționeze aceste produse sunt invitați să le returneze.
Farfuriile, bolurile, dar și cănile Heroisk sau Talrika pot deveni un adevărat pericol în bucătăria oricui, motiv pentru care, compania a luat atitudinea. IKEA a decis retragerea de pe piață a acestor produse.
La rândul lor, toți clienții care au apucat deja să le achiziționeze, indiferent de numărul de farfurii, sau boluri cumpărate, acestora le este recomandat să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru returnarea completă a banilor.
Dacă alte mari lanțuri de magazine au nevoie de bonul fiscal pentru a prelucra o returnare, IKEA oferă posibilitatea clienților de a reveni cu bunurile cumpărate fără niciun bon, primidu-și foarte simplu banii înapoi.
Decizia companie vine în contextul în care farfuriile, bolurile, dar și cănile Heroisk şi Talrika se pot sparge şi pot cauza arsuri daca au un conţinut fierbinte. Mai mult de atât, IKEA a primit deja o serie de sesizări privind spargerea produselor menţionate.
Clienții care au apucat deci să le achiziționeze sunt invitați să le returneze la orice magazin IKEA. Acetia vor primi înapoi suma integrală plătită pentru produs, fără nicio dovadă a achiziției.