Lidl a cunoscut o ascensiune record în ultima perioadă în România. Clienții vin în magazine nu doar pentru produsele de bază, ci și pentru haine, iar mulți spun că au o calitate superioară. În țara noastră, cel mai apreciat brand de îmbrăcăminte de la acest supermarket este Esmara.
De asemenea și Livergy se bucură de vânzări foarte bune. Și tocmai pentru că au mare succes și pe această linie, reprezentanții Lidl au ales să lanseze îmbrăcăminte, folosindu-se de imagine unui cântăreț celebru din Olanda.
Este vorba despre André Hazes, iar momentan produsele care-i poartă numele se găsesc doar în țara lui de origine. Nu este exclus, însă ca acestea să ajungă și în România în perioada următoare. Sau ca cei de la Lidl să propună unui artist să român să devină imagine pentru o linie de haine comercializată exclusiv în țara noastră.
André Gerardus Hazes s-a născut pe 30 iunie 1951 și a fost cântăreț și actor, care a decedat acum 17 ani, dar a fost foarte iubit în Olanda, iar imaginea lui vinde și azi.
Linia de îmbrăcăminte a fost lansată împreună cu Rachel Hazes, văduva cântărețului folk din Olanda.
„A trebuit să clipesc de câteva ori când am văzut papucii și halatul de baie. Desigur, companiile vor să câștige bani și popularitatea lui este folosită pentru asta. Dar o văd și ca o onoare. Și dovada că André este încă foarte popular. Și pe bună dreptate. Melodiile sale continuă să te atingă.”, a spus un purtător de cuvânt al artistului, conform presei locale olandeze.