Paula Seling este foarte supărată pe Telekom România, după ce s-a trezit cu o factură imensă, după ce aceasta a folosit datele mobile într-o altă țară doar pentru câteva secunde. Mai exact, artista a primit un SMS că are de achitat 1537 lei și mai mult decât atât, compania i-a oprit și internetul pe telefon, fără nicio înștiințare.
Paula Seling a povestit ce a pățit într-o postare detaliată pe facebook. Ea a cerut ajutor prietenilor, pentru a o sfătui cum să procedeze după acest abuz. Mai mult decât atât, vedeta este decisă acum să renunțe la abonamentul Telekom, după ce a mărturisit că s-a lăsat păcălită de reclamă.
Redăm integram postarea Paulei Seling mai jos. Orice client se poate trezi în situația artistei, așa că mare grijă atunci când mergeți în vacanță în afara țării. Este important să luați legătura cu compania de telefonie mobilă dacă vă simțiți victima unui abuz sau să depuneți o reclamație la ANCOM.
„Sunt abonat Telekom Romania de un an si ceva, m-am lăsat atrasă de reclamă.
M-am portat și apoi am constatat problemele care nu sunt puține și încep cu rețeaua slabă INCLUSIV în București sector 1 sau chiar lipsa ei în prea multe zone…
Vineri am avut un concert la Cahul. Știu că internetul e scump în roaming și am oprit datele mobile până când, încercând sa accesez un wifi, m-am chinuit să uploadez o poză pt voi, pe facebook. Nu am reușit și, încercând să văd dacă problema e la mine, am reactivat pentru o scurtă perioadă rețeaua de date, cât să încarc poza, după care am oprit-o.
În jur de ora 19.15 am primit un sms care mă anunță ca am atins maximum de 50 de euro trafic internet în roaming așa că nu am mai accesat internetul deloc până la intrarea în țară, în jur de ora 23.00 a aceleiași zile. .
A doua zi în jurul pranzului, când eram, deja, acasă, am primit un sms care mă anunța că am consumat internet de 1537 de lei și, în mod ABUZIV, mi se suspendă accesul la internet.
Deși suma este NEJUSTIFICAT de mare și preferam să o donez poate, sau să o cheltui pe orice altceva decat internet în roaming, ceea ce mă deranjeaza este lipsa de interes și de profesionalism a personalului care nici macar nu a înregistrat prima mea sesizare și cerere de a debloca accesul la internet facuta ieri, 3 iulie, la ora 14.13 iar azi, după A DOUA sesizare ce a primit și număr dar și DOVADA plății, încă internetul este blocat.
Mi se pare incredibil că blocarea abuzivă se poate face imediat, fara a fi prevenit (poate ești in strainatate si ai nevoie), iar pe noi de duc „cu zăhărelul”, cu banii luați și cu nervii întinși, pentru a debloca. Înțeleg ca domnul ce răspunde la serviciul clienți nu are nicio vină, însă nu înțeleg de ce mi se spune o ora, apoi se prelungește la 8 ore.
Ce vreau să vă întreb este:
1. Au voie sa îmi oprească un serviciu pur si simplu, având în vedere ca eu sunt cu facturile achitate la zi?
2. E legal să mă pună sa plătesc o sumă fără să mi se imprime o factură, abonamentul fiind pe persoana juridică?
3. E legal să opreasca traficul PE TOATE numerele din abonament?
4. E legal sa nu îmi deblocheze nici la câteva ore dupa ce am facut plata, am confirmat-o si am făcut două sesizări în acest sens?
Regret decizia de a trece la aceasta rețea și promit că în curând ne vom despărți.”, a povestit Paula Seling pe facebook.