Raiffeisen Bank s-a închis fără ca nimeni să fie anunțat! Milioane de clienți au rămas în aer. Ce transmite banca austriacă

04 mai 2023
Raiffeisen Bank s-a închis fără ca nimeni să fie anunțat! Milioane de clienți au rămas în aer. Ce transmite banca austriacă

Raiffeisen Bank a făcut un anunț de ultimă oră cu privire la incidentul care a avut loc. Practic totul s-a închis fără să fie un anunț prealabil. Toți clienții trebuie să știe cele mai recente informații.

Raiffeisen Bank și-a anunțat clienții cu privire la problemele tehnice pe care le întâmpină. Banca spune că problemele afectează Raiffeisen Smart Mobile pentru clienții care sunt persoane fizice.

Probleme sunt și la Raiffeisen Online pentru clienții persoane fizice, Raiffeisen Smart Token, Raiffeisen Smart Business, Raiffeisen Online IMM și OpenBannking.

”Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident care impactează: Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice; Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice; Raiffeisen SmartToken; Raiffeisen Smart Business; Noul Raiffeisen Online IMM; OpenBanking (AISP/PISP/CISP). Tranzacții și înrolarea în wallet (RaipayApplePay și GarminPay); Smart Market – flux înrolare; PI Onboarding;

Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor/. Cauza este în curs de remediere”, spune banca.

Raiffeisen Bank a oferit sfaturi pentru cei care au nevoie de ajutor în perioada în care banca are probleme tehnice

De asemenea, clienții care au nevoie de blocarea unui card de alte operațiuni care nu pot suporta amânare pot suna la call center-ul Raiffeisen Bank. Numerele sunt *200 sau 004 021 306 3002.

”Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate). Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, a fost mesajul oferit de bancă.