Ai acest tip de abonament DIGI? Atenția maximă! Anunț important al companiei pentru toți clienții

de:
12 aug. 2022
Ai acest tip de abonament DIGI? Atenția maximă! Anunț important al companiei pentru toți clienții

Anunț de interes pentru toți clienții DIGI și nu numai. Înainte de a-și alege operatorul, sau de a-și prelungi abonamentele, toți clienții trebuie să țină cont de anumite aspecte.

Alegerea unui furnizor de internet, de televiziune, sau de telefonie nu este deloc ușoară, însă cei de la DIGI fac tot posibilul să atragă un număr cât se mare de clienți, cu oferte imbatabile.

Dacă mulți au fost reticenți până acum, iată că noul anunță făcut de ANCOM s-ar putea să le schimbe părerea. DIGI, cel mai mare grup de telecomunicații din România a reușit să scadă numărul reclamațiilor față de perioadele anterioare.

Astfel, din ce în ce mai puțini clienți s-au plâns în 2021 de anumite erori în serviciile oferite de cei de la DIGI. Și nu e de mirare, căci dacă stăm să ne uităm în urmă, grupul RCS&RDS a făcut investiții masive în infrastructura sa astfel încât să le ofere clienților cele mai bune servicii de internet fix, dar și de televiziune.

Din ce în ce mai mulți clienți, mulțumiți de serviciile celor de la DIGI

Astfel, zeci de mii de kilometri din țară sunt acoperiți de fibră optică, iar în cazul unor probleme, cei de la DIGI se mobilizează rapid pentru a le soluționa.

Iar asta o confirmă și clienții, căci s-a înregistrat o scădere de 10% a numărului de plângeri, la 1.000 de conexiuni. Această reducere a numărului de reclamații reprezintă un obiectiv nu doar pentru Digi România, cât și pentru ceilalți furnizori de telecomunicații, dar și alte companii care activează în diferite domenii, însă nu toate au reușit o asemenea performanță.

Astfel, cei care își caută în continuare un operator de telefonie, internet fix, sau de televiziune trebuie să țină cont și de aceste eforturi depuse ce cei de la DIGI, care evident, sunt tot în beneficiul lor.