Românii care au contact cu Hidroelectrica sau care plănuiesc să plece de la ENEL trebuie să trimită neapărat un mail la această adresă. În acest mod, puteți afla toate informațiile de care aveți nevoie.
Potrivit Hidroelectrica, clienții români vor primi în perioada următoare facturile aferente lunii august 2022. În plus, compania a comunicat o nouă adresă de e-mail pe care clienții o pot folosi pentru a-și verifica soldurile.
În prezent, Hidroelectrica colaborează cu dezvoltatorii de software pentru a se asigura că valorile și situațiile exacte sunt reflectate în soldurile clienților, pentru a evita orice discrepanțe în documentele trimise. Facturile aferente lunii august 2022 vor începe să fie emise începând cu săptămâna 27-31 martie.
Reprezentanții Hidroelectrica au comunicat recent că erori de această natură sunt așteptate până când sistemul va ajunge la maturitate deplină.
Compania solicită înțelegerea clienților săi în această privință și îi încurajează să semnaleze orice caz de neconformitate, pentru a putea fi soluționate cu promptitudine, scrie Antena 3.
Pentru transmiterea reclamațiilor legate de problemele de echilibrare, Hidroelectrica a stabilit o adresă de e-mail specială la adresa sold@hidroelectrica.ro.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând cu săptămâna 27-31 martie.
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro”, au transmis reprezentanții companiei.