BRD dă marea lovitură. Concurența precum ING Bank sau Raiffeisen Bank nu mai au nicio șansă după ultimul anunț făcut.
BRD și Mastercard lansează o nouă colecție e beneficii în numeroase domenii precum artă, cultură, gastronomie, sport călătorii, cumpărături și nu numai.
Doar clienții care au carduri Mastercard BRD Premium: Noir (World Elite), Platinum sau Gold pot să se bucure de toate aceste beneficii.
Cosmin Vladimirescu de la MasterCard este extrem de încântat de parteneriat, dar și de experiența pe care clienții o vor avea. Mai mult de atât, dorințele consumatorilor vor fi și ele îndeplinite, iar experiența va fi una de ”neprețuit”, spune acesta.
„Mastercard facilitează plăți sigure, simple și rapide și deschide o multitudine de posibilități pentru consumatori, precum și pentru partenerii noștri emitenți. Suntem bucuroși că, acum, alături de BRD, le putem aduce experiențe și beneficii exclusive și atent selectate posesorilor de carduri Premium din România, pentru ca aceștia să se bucure de momente cu adevărat memorabile atât pe teritoriul țării, cât și în întreaga lume.
Această inițiativă reprezintă, totodată, o modalitate prin care materializăm angajamentul Mastrecard de a fi în permanență conectați cu dorințele consumatorilor și de a le depăși așteptările, prin experiențele de neprețuit oferite”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.
La rândul ei, Anca Nuțiu de la BRD spune că își dorește ca întreaga colaborare cu Mastercard să fie în beneficiul clienților. Astfel, aceștia vor avea parte de mari surprize în momentul în care vor folosi cardurile.
„Ne bucurăm să ducem la următorul nivel colaborarea cu Mastercard în beneficiul clienților noștri, adăugând un plus experienței oferite deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium.
Ne-am dorit întotdeauna să integrăm viața de zi cu zi – fie că este vorba despre cumpărături, călătorii, mersul la restaurant – într-o experiență unică, completă, alături de cardurile emise în cadrul parteneriatului nostru cu Mastercard, iar platforma Priceless ne oferă acum ocazia de a face acest lucru în premieră pe piața românească”, a spus Anca Nuțiu, Director executiv, Retail Customers Value Management, BRD Groupe Société Générale.
Concurența precum ING Bank, ori Raiffeisen Bank s-ar putea să fie eclipsate. Cel mai probabil clienții vor fi atrași de noua ofertă de la bRD.