După ce PRO TV le-a suflat formatul reality show-ului fenomen adus în România de Kanal D, Survivor România, cei de la Kanal D s-au axat mult pe telenovelele turcești și au menținut cifre bune de audiență, dar le-au lipsit producțiile proprii. Acum vor să dea lovitura cu Kanal 2, post care va fi activ din luna februarie și unde Ilinca Vandici va fi gazda Bravo, ai stil!.
Antena 1 a venit pe piață cu formatul Asia Express/ America Express și în aceste luni a pus mari probleme liderului PRO TV și asta pentru că reality show-ului a fost de multe ori pe locul 1 în topul audienețelor. Chiar și așa, Antena 1 a fost per total departe de poziția cu numărul 1 în topul televiziunilor.
PRO TV anunță cifre record pentru luna februarie și arată astfel că rivalii de la Kanal D și Antena 1 mai au încă mult de lucru pentru a se apropia de scaunul de lider.
Sezonul acesta, grila PRO TV include atât emisiunile îndrăgite precum Vorbește Lumea, La Măruță, Doctor de bine, iLikeIT, SuperSpeed, Apropo TV, serialele atât de apreciate și iubite de public, Las Fierbinți, Lecții de viață și CLANUL, emisiunile Survivor România, Românii au talent, Șef sub acoperire, Batem Palma?, programele zilnice de Știrile PRO TV, urmate de Meteo și Sport, emisiunea de jurnalism de investigație, România, te iubesc, cât și cele mai buni producții internaționale aduse de Filmul PRO.
Privind comparativ lunile februarie din 2014 și până în prezent, se poate observa faptul că în 2023, PRO TV a înregistrat pe întreaga zi, cel mai bun share din toată această perioadă. Postul a înregistrat un share de 25.2% față de locul 2 care a avut 15.4% și locul 3 care a măsurat 9.9%.
Pe tot parcursul lunii, la nivel național, peste 8.5 milioane de români au vizionat cel puțin 10 ore la PRO TV, față de locul secund care a înregistrat doar 5.9 milioane. În plus, este de menționat că peste 3.1 milioane de români din rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD au vizionat cel puțin 10 ore PRO TV în februarie, față de locul 2 care a avut peste 2.2 miloane de telespectatori.
Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, declară: ”Întotdeauna ne propunem să le oferim celor de acasă o diversitate cât mai mare a programelor, astfel încât fiecare să poată regăsi atât informațiile, cât și show-urile de entertainment pe care și le dorește. Faptul că PRO TV a înregistrat cele mai mari cifre de share de audiență din ultimii 10 ani pentru luna februarie demonstrează că am reușit ceea ce ne-am propus și ne motivează să continuăm cercetările relevante, să analizăm cifrele de piață, să evaluăm oportunitățile existente și să dezvoltăm programele adecvate”.