Românii care au contract cu ENEL trebuie să știe noul mesaj transmis de către compania italiană. Este vorba despre facturile oamenilor.
ENEL a lansat un avertisment serios pentru cei 3 milioane de clienți din România printr-un comunicat oficial. Avertismentul atrage atenția asupra faptului că societatea încă lucrează la sistemul de emitere a facturilor pentru consumul de gaze naturale înregistrat de clienții din țară.
ENEL explică faptul că are nevoie de mai mult timp pentru a implementa în sistemele sale informatice modificările recente ale legislației privind plafonarea prețului gazelor naturale. Prin urmare, compania nu poate emite facturi curente pentru clienții din țară până când modificările nu sunt încorporate în sistem.
ENEL România a transmis un mesaj ca răspuns la sesizarea unui client care a reclamat faptul că nu a primit factura pentru consumul de gaze naturale din ultimele luni. Acest mesaj face lumină asupra situației actuale privind această problemă.
ENEL a atenționat anterior clienții cu privire la situația sistemului informatic care generează facturile pentru români, precizând că se lucrează la integrarea noilor modificări legislative.
Cu toate acestea, după cum demonstrează mesajul de mai jos, va dura ceva timp până când situația se va normaliza la ceea ce toată lumea este obișnuită.
”Vom relua emiterea facturile la gaze naturale imediat după ce vom finaliza actualizarea sistemelor noastre informatice, încât cele mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie să se regăsească corect și complet în facturi. Ne cerem scuze pentru întârziere și vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!”, anunță ENEL.