ENEL România face un anunț neașteptat. Compania, care de altfel are un număr mare de clienți în România vine cu noi oferte, care eclipsează ENGIE.
Pentru unele persoane, unele informații sunt dificil de găsit. Deși online este mult mai simplu, iată că sunt și clienți ENEL care nu se descurcă prea bine.
Iar ENEL România s-a gândit la toate, cum de altfel au făcut și cei de la ENGIE, pentru că anunțul este unul cam similar. S-ar părea că ambele companii fac tot posibilul pentru a-și ține clienții aproape și pentru a-i capta pe alții.
Astfel, dacă ieșit client ENEL și vrei să afli anumite informații despre contractul tău la energie, sau vrei unul nou, poți său faci acest lucru într-un mod foarte simplu.
ENEL le pune la dispoziție românilor Asistentul Virtual din pagina dedicată clienților rezidențiali. Odată ce l-ai accesat, poți afla ce presupune un contract nou de energie, dar și ce alte produse atractive oferă ENEL.
Mai mult de atât, cu ajutorul asistentului virtual vei afla și ce ai de făcut dacă ai nevoie de asistență tehnică. Asistentul Virtual oferă informații de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 17.00, conform anunțului făcut de companie.
”Ai folosit până acum Asistentul Virtual din pagina dedicată clienților rezidențiali? Accesează-l cu încredere dacă vrei să închei un contract nou de erergie electrică, dorești să afli mai multe informații despre produsele noastre sau ai nevoie de asistență tehnică. Îți stăm la dispozițe de luni până vineri, între 09:00 și 17:00”, se arată în anunțul celor de la ENEL România.
Și cei de la ENGIE au transmis ceva similar zilele trecute. Se pare că fiecare companie în partea vrea să facă rost de contracte noi și de asemenea, să le ofere clienților cea mai bună experiență.