ENEL România vine cu informații noi pentru toți clienții. Două lucruri importante merită să le știți și vă vor face experiența mult mai plăcută și ușoară.
ENEL România îi invită pe clienții săi să activeze factura prin SMS. Aceasta ajunge să fie primită la scurt timp după emitere. În primul rând beneficiul este că se limitează impactul negativ asupra mediului.
De asemenea, nu mai trebuie să așteptăm factura în cutia poștală și putem efectua rapid plata, online, prin intermediul aplicației MyEnel.
Pentru a activa factura electronică clienții pot face acest lucru tot din aplicația pusă la dispoziție de ENEL. Odată activată, clientul primește un mesaj de confirmare, dar și un SMS cu cea mai recentă factură la energie.
Printre altele, în mesajul oficial, compania ENEL le reamintește tuturor clienților și cum să își gestioneze inteligent energia. Sunt momente în care ajungem să pierdem căldura din casă.
Ulterior, facturile la gaze și la energie ajung să fie mai mari, însă soluții există. Tocmai din acest motiv, cei de la ENEL le dau clienților tot ceea ce au nevoie. Conform sursei citate, cele opt soluții pot fi găsite pe pagina oficială de Facebook a ENEL România și pot fi puse rapid în practică de clienți.
”Alege să-ți activezi factura prin SMS, ca să o primești imediat după emitere și să limitezi impactul negativ asupra mediului! O poți activa din contul tău MyEnel. După activare, vei primi un mesaj de confirmare din partea noastră, precum și un SMS cu cea mai recentă factură de energie.
Știi că poți pierde un sfert din căldura din casă prin ferestre? #FiiSmartPeEnergie și citește articolul de mai jos, ca să afli 8 soluții inteligente pentru reducerea pierderilor de căldură prin ferestre!”, este mesajul transmis de către reprezentanții ENEL România.