Ești client ENEL? Poți plăti doar 30% din factura la curent! Ce trebuie să faci în schimb. Este foarte simplu

de:
17 mart. 2023
Ești client ENEL? Poți plăti doar 30% din factura la curent! Ce trebuie să faci în schimb. Este foarte simplu

Știai că dacă ești clienții ENEL poți opta pentru o factură mai mică? Lucrurile sunt foarte simple și nu e nevoie decât să urmezi câțiva pași.

ENEL România le pune clienților la dispoziție posibilitatea de eșalonare a plății facturilor. Asta e valabil atât în cazul facturilor la energie, dar și gaze.

Practic, oricine poate să achite în prealabil 30% din valoarea totală a facturii. Ce trebuie să facem însă? Să depunem  o cerere scrisă alături de dovada achitării sumei.

Dincolo de această cerere însă, mai este nevoie și de o copie după actul de identitate, pentru persoane fizice, precizează ENEL România. În cazul persoanelor juridice în schimb este nevoie de copia CUI, arată sursa citată.

Toate informațiile pot fi transmise într-un mod simplu, pe contul MyEnel, dar și prin formularul de contact online. De asemenea, ENEL România le reamintește clienților și cum pot fi plătite facturile.

Ce trebuie să faci pentru eșalonarea facturilor la ENEL

”Pentru plata eşalonată a facturii de electricitate trebuie să achiţi un avans de 30% din valoarea totală a facturii/lor, apoi să ne transmiţi o cerere scrisă, împreună cu copia dovezii de plată şi copia actului de identitate dacă eşti persoană fizică sau copia CUI dacă eşti persoană juridică.

Acestea ni le poţi transmite rapid din contul MyEnel sau prin formularul de contact online. Facturile la energie electrică și gaze naturale pot fi plătite online prin intermediul partenerului ING, utilizând un card VISA sau Mastercard de la orice bancă din România sau străinătate”, arată reprezentanții companiei.

Evident, cei care nu se descurcă prea bine pe internet, pot merge direct la unul dintre sediile ENEL și pot întreba despre un astfel de avantaj, astfel încât să poată să beneficieze de el. Oricum ar fi, reprezentații companiei sunt gata să le ofere clienților cea mai bună experiență, atunci când vine vorba de serviciile oferite.