Dacă ești client ENEL ar fi bine să cunoști toate serviciile pe care le pune la dispoziție operatorul tău. Știai că poți să îți administrezi singur contractul la energie? Iar aici costurile ar putea fi și mai mici.
ENEL România ține la clienții săi, drept urmare îi informează cu privire la modalitatea în care îți pot administra contractul de energie.
Tot ce au de făcut aceștia este să își creeze un cont ENEL. Mai apoi, lucrurile pot fi făcute și din telefon, ori de pe calculator. Pentru a face acest lucru este nevoie de numărul de telefon, de adresa de e-mail, dar și de CNP-ul din buletin în cazul persoanelor casnice.
De cealaltă parte, persoanele non-casnice au nevoie de CUI. În momentul în care contul este creat, orice client ENEL poate să își instaleze aplicația MyEnel pe telefon, unde vede clar facturile, ce are de plătit, dar și cât are de plătit.
Mai mult de atât, clienții pot introduce și indexul lunar, la gaze și la energie, astfel încât să nu existe riscul unor facturi mai mari la regularizare și să fie plătită suma exactă.
”Știi cât de rapid îți creezi un cont MyEnel, ca să-ți administrezi cu ușurință contractul de energie? Intră pe website și completează câmpurile din pagină cu codul de client, codul Eneltel (găsești ambele coduri pe factură), numărul de telefon în format internațional și adresa de e-mail. Dacă ești client casnic, vei avea nevoie și de Codul Numeric Personal (CNP).
Dacă ești client non-casnic, asigură-te că ai la îndemână Codul Unic de Inregistrare Fiscală (CUI). Odată creat contul, instalează-ți și aplicația MyEnel pe telefonul mobil și folosește-o ca să verifici soldul, să accesezi rapid facturile, să faci plăți și să ne transmiți indexul la energie electrică și gaze naturale”, transmite ENEL România clienților săi.