ING Bank vrea ca toți clienții să fie în siguranță. Tocmai din acest motiv, banca vine cu noi precizări privind fraudele bancare. Ar fi bine să ținem cont de ele dacă avem cont deschis la această bancă. Se aplică și la celalte bănci, cum sunt BRD, BCR, Banca Transilvania, CEC Bank sau Raiffeisen Bank.
Tentativele de fraudă online s-au tot amplificat. Atacatorii folosesc diverse motive astfel încât să poată avea acces la banii românilor de pe carduri.
Iar de cele mai multe ori și reușesc. Nu puțini sunt românii care s-au trezit că au rămas fără bani pe card fără ca măcar să știe când și cum s-a întâmplat acest lucru.
Tocmai din acest motiv, ING Bank vine în ajutorul lor. Banca le spune clienților cât de sigure sunt plățile online, dar și care sunt diferențele dintre cotul și cardul bancar.
De asemena, o altă recomandare utilizează folosirea ceasului inteligent pentru plata cu cardul ori a telefonului. Sunt într-adevăr sigure aceste metode? ING Bank ofertă toate informațiile necesare.
Banca a lansat Safe Banking with ING și Upgrade 100. Aici, clienții primesc sfaturi esențiale și răspunsuri la toate întrebările pe care le au cu privire la cardurile lor și tranzacțiile online.
Banca speră ca în acest mod să reducă fraudele de pe internet și să își țină clienții în siguranță. ”Cum te asiguri că plățile online sunt sigure? Care sunt diferențele dintre cont bancar și card ?
”Este bine să folosești portofelul digital pe telefon sau ceas? Dar ce înseamnă, mai exact, o tranzacție securizată ? Află din primul episod din seria Safe Banking with ING și Upgrade 100.
Fii cu ochii pe noi pentru că îți vom răspunde la toate întrebările, de la cele de bază până la cele mai tehnice, despre cum să te ferești de fraudele de pe Internet”, anunță reprezentanții ING Bank, care îi invită pe clienți să vizualizeze clipul video de pe site-ul oficial și de pe pagina de Facebook.