LIDL vrea să își țină clienții aproape, astfel că săptămânal, retailerul vine cu oferte cât se poate de tentate. Una dintre ele spre exemplu nu ai cum să o refuzi.
LIDL România anunță că va continua campania privind furnizarea unui feedback. Ce înseamnă asta? Pentru cei care nu știu, clienții care oferă un feedback pentru cumpărăturile făcute din magazine, au șansa să primească 100 de lei de la retailer.
Evident, LIDL nu oferă suma de 100 de lei, ci pune la bătaie 100 de vouchere de cumpărături în valoare de 100 de lei, deci 100 de români au șansa să se bucure de cumpărături gratuite de la LIDL, dacă au voucherul respectiv.
Iar LIDL nu oferă doar vouchere, ci și electronice pe care oricine și le dorește. Spre exemplu, clienții care oferă un feedback pot să primească o tabletă Samsung Galaxy Tab S6 Lite, sau chiar și două telefoane Samsung Galaxy S20 FE.
Înainte de a merge la cumpărături însă și de a vă înscrie în această tombolă, ar fi bine să intrați pe site-ul oficial al celor de la LIDL. Acolo puteți să citiți mai bine toate condițiile de participare la această promoție specială, dar și ce mai aveți de făcut pentru a avea o șansă de câștig.
Prin regulament se menționează că putem da feedback pentru cumpărăturile făcute la orice magazin din țară. De asemenea, trebuie menționat bonul de cumpărături primit, iar acesta trebuie păstrat, astfel încât, dacă suntem selectați, să ne putem ridica premiul cu ajutorul lui.
Dincolo de premii, nu uitați nici de ofertele săptămânale de la LIDL și nici de cupoane. Nenumărate produse de pe rafturile magazinelor din întreaga țară sunt la reducere în perioada următoare.
De asemenea, LIDL aduce o gamă largă de produse, de la haine, electrocasnice, până la produse alimentare la prețuri extrem de accesibile, pentru orice client.