Se închide definitiv ENEL România? Anunț oficial pentru toți clienții: ”Ne cerem scuze”

de:
04 mai 2023
Se închide definitiv ENEL România? Anunț oficial pentru toți clienții: ”Ne cerem scuze”

ENEL România vine cu o veste proastă pentru clienți. Mulți s-ar putea să fie revoltați de ce se întâmplă, dar compania își cere scuze anticipat. 

ENEL România le aduce clienților câteva informații noi despre facturile lor la gaze. Iar veștile nu sunt deloc unele bune, așa că ar fi bine să țineți cont de ele și să înțelegeți de ce există anumite întârzieri în ceea ce privește primirea acestora.

Compania le cere scuze clienților pentru faptul că emiterea facturilor la gaze va dura ceva mai mult decât în mod normal. Motivul invocat de ENEL România îl reprezintă actualizarea sistemelor informatice.

Astfel, pentru ca cele mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie să se regăsească corect și complet în facturi, este nevoie de timp, iar de aici motivul întârzierii.

ENEL a ținut să le mulțumească clienților săi pentru răbdare și înțelegere și anunță că va relua emiterea facturilor la gaze în cel mai scurt timp.

ENEL România, mesaj important pentru clienți despre facturile la gaze

”Vom relua emiterea facturile la gaze naturale imediat după ce vom finaliza actualizarea sistemelor noastre informatice, încât cele mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie să se regăsească corect și complet în facturi. Ne cerem scuze pentru întârziere și vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!”, se arată în anunțul ENEL România.

Și nu este prima oară când sistemele informatice ale ENEL întâmpină ceva dificultăți. Au mai existat momente în care operatorul actualiza anumite opțiuni, iar clienții nu au putut să utilizeze site-ul ori aplicația.

Iar în aceeași situație au fost și alți clienți ai E.ON sau ENGIE. Totuși, important este faptul că toate companiile își doresc să le ofere clienților niște facturi cât se poate de corecte, astfel încât să fie evitată plata unor sume mult prea mari.

Tags: