E. ON România vine cu o informare extrem de interesantă pentru clienții săi. Aceștia pot să primească banii înapoi în anumite condiții. ENEL din pacate nu a avut nicio reactie.
Când vine vorba de facturi la energie sau la gaze, poate de multe ori factura lunară primită nu este tocmai cea reală. Uneori ne trezim că avem de plătit mai mulți bani, alte ori mai puțini.
Chiar și așa, ține cont de faptul că poți să recuperezi suma plătită, în cazul în care aceasta este mai mare și depășește 100 de lei. Cum este posibil acest lucru? Foarte simplu.
În general, furnizorii de energie folosesc suma respectivă ca avans la următoarele facturi. Deci, poate nu știai că poți să ceara ca banii să fie înapoiați.
Tot ce ai de făcut este să trimiți o solicitare la E.ON România, care să cuprindă mai multe date personale. Mai apoi, E.ON îți va trimite banii direct în contul tău bancar, fără prea mult timp pierdut și fără drumuri în magazinele din țară. ENEL nu are aceasta optiune.
”Dacă în urma unei facturi de regularizare, soldul tău este negativ (cu minus) și depășește 100 lei, adică ai bani de recuperat, și nu vrei ca acea sumă să rămână în contul tău ca avans pentru plata următoarelor facturi. Dacă ai achitat o garanție în urma unei deconectări-reconectări sau. Dacă ai de primit compensații bănești ca urmare a nerespectării de către E.ON a standardului de performanță.
Trebuie să ne trimiți o solicitare scrisă în acest sens, care să includă: Cod încasare; Cod client; Copie carte de identitate sau copie certificat de înregistrare fiscal (CUI); Cont bancar (lei) în format IBAN și denumirea băncii (cont bancar, alcătuit din 24 cifre și litere) sau copie extras bancar în care aceste informații să fie vizibile.”, se arată în anunțul făcut de cei de la E.ON România.