Fie că ai contract cu ENEL, ENGIE, ori E.ON, sunt câteva detalii despre facturi pe care poate nu le cunoști. Cel mai bine ar fi să înțelegem ce s-a schimbat, dar și care este adevărul.
E.ON România vine cu informare pentru clienții săi. Chiar și cei care au contract cu ENEL ori ENGIE ar putea să țină cont de ea, având în vedere că până la urmă vorbim despre un furnizor de energie.
Ce se întâmplă cu facturile în România, dar și pe piața energiei? Sunt multe semne de întrebare pe care clienții le au. De asemenea, puțini știu ce drepturi au, de fapt, dar și ce drepturi au furnizorii care trimit facturile.
Toate aceste lucruri nu vor mai fi însă acum un mister. Guvernul România a venit cu o serie de ordonanțe de urgență și a stabilit clar regulile de pe piața energiei.
Acestea se aplică atât rândul furnizorilor, consumatorilor, dar și companiilor. Astfel, orice întrebare avem, primim un răspuns rapid din partea celor cu care avem contract, fie că vorbim despre ENEL, E.ON, ori ENGIE.
”Nu credem că există român care să nu fi pronunțat cel puțin o dată în ultimii 2 ani, ce se întâmplă pe piața energiei ? De ce devin tot mai de neînțeles facturile noastre de consum ? De ce avem atâtea informații pe factură ? Cât ne costă de fapt fiecare kilowatt consumat? Ce drepturi am eu ? Dar furnizorul care îmi trimite facturi ?
Ei bine, toate s-au întâmplat ori au fost menționate în mass-media ca urmare a unor modificări legislative. Acestea au venit fie direct de la Guvernul României prin OUGuri, fie direct de la ANRE al cărei rol este de a stabili regulile pieței de energie. Regulile se aplică atât pentru noi, consumatorii, dar și pentru cei 3 jucători importanți ai acestui sistem”, transmite E.ON România.