Clienții ENEL România ar fi bine să știe câteva detalii interesante de pe contract de care trebuie să țină cont. Sunt legate de consumul lunar de energie și evident și de factura lunară.
ENEL a transmis o notificare extrem de importantă pentru clienții săi. Aceasta este esențială în special pentru cei care au un apartament sau o garsonieră în chirie.
În cazul în care contractul cu furnizorul de energie este încheiat pe numele proprietarului, cum poate fi transmis indexul? Iată că răspunsul îl aflăm chiar din partea ENEL România.
Reprezentanții grupului anunță că persoanele care locuiesc cu chirie pot la rândul lor să aibă controlul asupra consumului lor de energie. Cum este posibil acest lucru?
Foarte simplu. Prima oară trebuie să instalăm aplicația MyEnel, sau să ne creem un cont pe website-ul companiei. Mai apoi, asociem locul de consum care aparține unui proprietar.
În acest mod, chiriașii pot fără probleme să transmită periodic indexul. Mai mult de atât, aceștia primesc factura în format electronic. Iar plata poate fi făcută online și rapid, fără prea multe deplasări.
Iar această opțiune este benefică și pentru proprietari. Reprezentanții ENEL România spun că în momentul în care plata a fost făcută, proprietarul primește o notificare din partea companiei, în scurt timp. În acest mod, el va știi ce facturi au fost achitate, dar și care sunt sumele de bani.
”Locuiești cu chirie și vrei să ai controlul consumului tău de energie electrică? Creează un cont MyEnel pe website și asociază locul de consum care aparține proprietarului. Astfel, vei putea să transmiți periodic indexul și să primești factura în format electronic, pe care să o plătești tot online, simplu și rapid. Odată făcută plata, proprietarul va primi o notificare din partea noastră”, se arată în notificarea transmisă de reprezentanții ENEL România.