Fie că ești client ENEL, ori E.ON, ar fi bine să știi de ultimele modificări. ANRE a publicat noi regulamente de furnizare pentru energia electrică. Ce impact au acestea asupra contractelor?
Cei de la E.ON au emis o avertizare pentru toți clienții lor. Aceasta poate fi luată în calcul însă și de către clienții ENEL, ori ENGIE, având în vedere că noile regulamente ANRE îi vizează direct și pot exista semne de întrebare.
Ce se schimbă după data de 1 aprilie? Clienții ENEL, E.ON, ori ENGIE trebuie să fie atenți la ofertele de preț. De asemenea, esențial este și contractul de furnizare, dar și încheierea acestuia.
Totodată, clienții mai trebuie să țină cont și de modul în care este determinat consumul, dar și de facturare. Toate aceste detalii le regăsiți pe site-ul oficial al E.ON România.
Astfel, indiferent de contractul încheiat, este bine să știți noile reguli, astfel încât să plătiți un preț corect, fără facturi mari. De asemenea, în acest mod veți afla și cum puteți face plângeri ori cum beneficiați de eșalonarea plăților.
”2023 nu se lasă mai prejos și vine cu alte schimbări. De data aceasta, ANRE a publicat noi regulamente de furnizare pentru energia electrică pe 6 februarie, iar pe 20 martie pentru gaze naturale. Hai să vedem ce se schimbă după 1 aprilie, data stabilită pentru implementarea acestor modificări. Ce se schimbă ? Ce trebuie să includă ofertele de preț.
Ce conține contractul de furnizare, cum se poate încheia și cum poate înceta. Cum se determină consumul. Cum se facturează, dar mai ales ce conține factura și cum arată. Când și în ce condiții se întrerupe furnizarea. Când și cine poate solicita eșalonarea plăților. Cum se soluționează plângerile legate de contract și factură”, se arată în mesajul celor de la E.ON România.