Fiabilitatea și calitatea superioară a serviciilor, alături de o politică tarifară transparentă, stabilă și corectă față de clienți, au păstrat DIGI pe primul loc și în perioada ianuarie – decembrie 2024, cu 726.428 de numere adăugate în rețeaua mobilă prin portare, conform datelor publicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) în ianuarie 2025.
Pe parcursul anului 2024, la nivelul pieței de telecomunicații, 1.282.507 de abonați de telefonie mobilă și-au mutat numărul de la o rețea la alta, iar un procent de 56,64% dintre aceștia a migrat în rețeaua mobilă DIGI, fapt care reconfirmă încrederea utilizatorilor în accesibilitatea și performanța serviciilor DIGI Mobil.
Pachetul complet de beneficii incluse în abonamentele din portofoliu, cum ar fi: date mobile și minute nelimitate în orice rețea națională fixă și mobilă, tarife atractive în roaming, minute internaționale în principalele rețele mobile din SUA, Canada și UE, SMS-uri nelimitate în rețeaua proprie sau oferta convenabilă de achiziție a telefoanelor, determină lunar zeci de mii de români să își porteze numerele la DIGI.
Compania își continuă strategia de investiții în infrastructură și tehnologii de ultimă generație, pentru a le oferi clienților soluții de comunicații mobile și date de cea mai înaltă calitate, la prețuri competitive. În prezent, rețeaua 4G și 5G deservește peste 6 milioane de conexiuni mobile (date valabile la 30 iunie 2024), cu o cotă de piață de 43,5% pe segmentul abonamentelor de telefonie mobilă destinate persoanelor fizice, conform datelor statistice ANCOM aferente semestrului I 2024 (disponibile în decembrie 2024).
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia, Portugalia și Belgia.