Românii care sunt clienți la ENEL și Hidroelectrica trebuie neapărat să știe aceste informații importante despre facturi. Dacă nu fac acest lucru, riscă să plătească dublu.
Hidroelectrica a anunțat cât de important este ca românii să transmită lunar indexul. De asemenea, compania spune că perioada pentru comunicarea indexului se face în perioada 21 – 28 aprilie.
Gigantul a mai spus că indexul autocitit poate fi comunicat la numărul de telefon 0800 800 359, apelul fiind gratuit.
”Asigură-te că transmiți indexul pentru locul tău de consum în perioada 24-28 aprilie.
Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800 800 359”, spune Hidroelectrica.
Reprezentanții companiei au precizat că facturile pentru luna septembrie 2022 au început să fie emise începând din data de 10 aprilie 2023, scrie bugetul.ro.
”Stimați clienți,
Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii septembrie 2022 începând cu 10 aprilie.
Compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme”, a transmis Hidroelectrica.
„În cazul în care aveți sesizări legate de sold, ne puteți contacta la adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro”, arată reprezentanții companiei.
Este important ca fiecare român să știe clar la ce furnizor de energie aparține, deoarece transmiterea indexului diferă ușor de la companie la alta.
Pentru a evita plata unei facturi uriașe, românii care sunt clienți ENEL trebuie să știe că perioada de transmitere a indexului este 21 – 30 aprilie.