Dacă ești client E.ON sau ENEL ar fi bine să știi poți afla orice informație de care ai nevoie. Lucrurile sunt mult mai simple acum și evident și gratuite.
Cei de la E.ON au publicat un anunț prin care îi informează pe clienți cum pot scăpa de timpii de așteptare din magazinele din țară. Și cei de la ENEL vorbeau despre un astfel de serviciu anterior care a dat roade.
Astfel, dacă vrei să mergi în magazinul E.ON și să nu aștepți prea mult, atunci fă-ți o programare din timp Nu trebuie decât să intri pe serviciul E.ON Booking și să introduci locația și datele tale, dar și ora vizitei.
Mai apoi, după ce salvezi toate datele necesare, pe mail vei primi codul programării. Ajungi în magazin, introduci codul în aparatul de tichete și vei fi imediat preluat de un operator de acolo.
Astfel, dacă ai orice tip de nelămurire, poți spune adio timpului petrecut la coadă. Pe de altă parte, pentru unele informații va fi nevoie ca titularul contului să fie prezent la fața locului, așa că este bine să iei în calcul și acest lucru.
”Programează-ți vizita în magazinul E.ON și scapă de timpii de așteptare. Folosește serviciul gratuit E.ON eBooking și ești preluat imediat de consultanții noștri. Cum funcționează E.ON eBooking, în 3 paşi simpli ? Selectezi locația și introduci datele tale, ziua și ora vizitei.
Salvezi datele și primești pe e-mail codul programării. Vii în magazin și introduci codul în aparatul de tichete pentru a fi preluat imediat. Te rugăm să ai în vedere faptul că informații cu caracter confidențial în legătură cu un contract, cum ar fi privind facturile emise de E.ON, consum, prețuri de furnizare, nu pot fi oferite decât titularilor din respectivele contracte sau persoanelor împuternicite de către titulari, în acest sens”, anunță E.ON România.