Se închide defintiv ENGIE? Ce se întâmplă cu facturile la energie și cu clienții care au contracte cu compania

de:
20 apr. 2023
Se închide defintiv ENGIE? Ce se întâmplă cu facturile la energie și cu clienții care au contracte cu compania

Dacă ești client ENGIE, atunci următorul anunț făcut de furnizorul tău de energie și gaze este unul extrem de important. Unele servicii nu vor mai fi disponibile.

ENGIE anunță un program special pentru clienți în perioada sărbătorilor de Paște. Unele servicii oferite de furnizorul de energie și gaze nu au mai fost disponibile pentru câteva zile.

Conform celor de la ENGIE, de sărbători există un program special de funcționare în centrele de relații clienți. Astfel, de vineri, 14 aprilie și până marți, 18 aprilie, centrele ENGIE de relații clienți au fost închise. Mulți se plâng că nici după aceste date lucurile nu au funcționat, astfel că mulți clienți au ajuns să se întrebe dacă se va închide tot compania.

Insula ENGIE din mall-ul Băneasa din București a funcționat tot timpul. Aceasta va funcționa după programul știut până acum. De asemenea, programul celorlalte centre revine la normal de abia de miercuri, 19 aprilie.

Nici serviciul Call Center nu va funcționa în perioada 14-18 aprilie, anunță ENGIE. La fel cum spuneam mai sus, acesta va fi reluat tot de miercuri, după ce sărbătorile pascale se termină.

Serviciile ENGIE care nu vor funcționa de Paște

Ce fac acei clienți care au nevoie de suport? Există un formular de contract pe care îl pot completa, iar mai apoi, un consilier le va prelua cererea în cel mai scurt timp.

”PROGRAM DE SĂRBĂTORI! Centre relații clienți: În perioada 14 – 18 aprilie centrele ENGIE de relații clienți sunt închise. Excepţie face insula ENGIE din Băneasa Shopping City, care va funcţiona conform programului obişnuit al centrului comercial. Programul normal de funcţionare va fi reluat miercuri, 19 aprilie.

Call Center: În perioada 14 -18 aprilie numărul de Call Center va fi indisponibil. Programul normal de funcţionare va fi reluat miercuri, 19 aprilie. Până atunci poți folosi formularul de contact, iar un consilier îți va răspunde în cel mai scurt timp. De asemenea, informații utile cu privire la consumul sau facturile tale pot fi accesate direct în contul de client MyENGIE”, se arată în anunțul oficial făcut de ENGIE România.